HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Van egy álmom...

2011.02.08. 22:05 Coller Blogger

Helló Mindenki!

Feri vagyok, aki blogot ír, de néha lusta...most viszont formában vagyok...:-D

A spot címe leginkább Martin Luther King-et juttatja eszünkbe, de ne számítsunk szónoklatra, tömegeket mozgató gondolatokra...:-D De ki tudja...

Soha nem felejtem el, 2006 június 24-én érkeztem Madarasra.

Senkit nem ismertem, egyetlen szakasztársamon kívül, aki Barta Csabi barátom volt...illetve a környéken, Katymárról Serfőző Tamást, és Csikériáról Kiss Tamást..., ha jól számolok ez 3 fő...:-)

Csabi, akinek rengeteg ismerőse volt, illetve van, nekem is az ismerőseimmé váltak az idő múlásával, és ennek nagyon örülök.

Ott voltam az ismeretlenbe, és mindenki nézett, ki ez a nagyon magas, nagyon szemüveges srác??? :-D

Arra is emlékszem, hogy egy időben érkeztem a faluba, az új pappal...és néhányan azt hitték, én vagyok az...:-D

De másnap megjelentem egyenruhában, és tudatosult...új Sheriff jött a városba...:-D

De komolyra fordítva a szót...

Eleinte, olyan volt nekem Csabi, mint egy idegen vezető, mert mindenhova magával vitt, és buliról bulira jártunk, mindenkinek bemutatott, és gyarapodott az ismerősök száma...Mindegyik buli nagyon nagy volt..., de volt egy, ami nagyon emlékeimbe vésődött...

Fábián Szandríííítáéknál jártunk, kb. 20-25 fő, kellemes nyári este, jó zene, jó társaság, nevetés, kiváló hangulat...nagyon jól éreztem magam, de szerintem ezt mondaná minden résztvevő...

Sajnos, itt kint németben nincs időm ilyen bulikra, és a 8. emeleten nem biztos jó lenne egy ilyen bulit szervezni...:-D

Májusban haza megyek, és tudom, hogy az elmúlt idő nem jön vissza, de szeretném visszakapni azt a gondtalan érzést, amit azon a nyáron, azon az estén éreztem...

Ezért szorgalmazom a Facebook-on létrehozott esemény keretében, azt a bulit, aminek szervezésében segítségre van szükségem...véleményekre, kicsi szervezésre, kicsi aktivitásra, és remélem ebben számíthatnok rátok...

Ez lenne, az álmom.

Voltam párszor otthon, de még nem fordult elő olyan, hogy mindenki ugyanakkor, egy időben, egy helyen együtt bulizott volna...Én ezt szeretném!

És meghívottak listája, nem teljes...várok mindenkit szeretettel, nem csak azokat, akik a facebook-on vannak fent...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr222647937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása