HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Szilveszter :-D

2011.01.17. 01:17 Coller Blogger

Hello Mindenki!

Újra itt... :-D

Kicsit megkésve, de folytatom az élménybeszámolót innen "fricc-ország" valamikori keleti blokkjából...:-D

Tehát, ahogy azt a cím is mutatja, 2010 utolsó napja, szilveszter a téma, de ne számítsunk olyanra, amire most sokan gondoltok...nem nem olyan volt a szilveszterem, mint anno Madaras berkeiben, alkoholmámorba úszva...És olyan sem történt, mint amikor fel kellett hívjam a Faragó Ferkó barátomat, hogy jöjjön el értem kocsival, mert nem tudok járni...de szerintem erre ti nem is emlékeztek...mondjuk, én sem...:-D

Elöljáróban annyit, hogy délelőtt nem volt nagy a felhajtás, normál ebédeltetés volt, és majdnem időbn zártunk...még csodálkoztam is...

Az este 2 részre volt osztva :

                   1. Bárki jöhetett 17 órától, de csak 19 óráig, ha tetszett, akkor maradt a vendég, de csak az adott időpontig, ha nem akkor mehetett...

Nem gondoltam, hogy ennyi mindenkinek fog tetszeni, mert kb. 140 főétel ment ki a 2 óra alatt, és mindenki elégedett volt, azután pedig léptek tovább, vagy egy buliba, vagy a város szívébe, ahol (mások elmondása szerint), igen szép műsorok voltak, meg tűzijáték az Elba felett stb...

                   2. Azok jöttek, akik előre megvették a szilveszteri kártyákat. Mit is takar ez? 1 kártya 65 euró (kb. 17,875 Huf) volt, és tartalmazott 4 különböző 3 fogásos menüt, illetve annyi, és olyan piát ihattál ezért a pénzért amennyit a szervezeted elbírt...:-D

A második csapat válogatott emberekből állt össze, ugyanis a főnök, csak azoknak mondta el a szilveszteri tervet, akik már majdnem 15 éve törzsvendégek, és még mindig visszajárnak...Óriási nagy buli volt, még nekem is, aki dolgozott, hát még a vendégeknek...:-D

Volt egy CD, amit pontban 19-kor kellett elindítani, mert egy Dj csinálta meg korábban a zenét, és néha dumált, mintha ő is jelen lenne...:-D Nagyon ász volt...

Egy néni meg is kérdezte, hogy hol a fiatal ember, aki beszél, mert ő nem látja...:-D Mondom neki, nem tudtuk megoldani, hogy itt legyen az étteremben, mert sok helyet foglalt volna az elektronika...lent van a pincében...:-D , de mindjárt viszek neki valamit inni...:-D

Szóval jó volt nagyon a hangulat, és hihetetlen módon, fele annyi stressz nem volt, mint egy pörgős szombaton.

Alkalmanként megesett, hogy a rendelést felvettem egy asztalnál, és mentem volna vissza a pulthoz a tömegen át, hogy kitöltsem az italokat, mikor el-el kaptak a hölgyek egy táncra...mondjuk a lábamban volt a bugi...:-D szóval lejtettem velük egyet-kettőt...:-D

Mondjuk erről születtek kompromitáló felvételek, amikez a napokban lehet már meg is kapok...esetleg feldobok párat a youtube-ra...:-D

És ugye az elmaradhatatlan visszaszámlálás éjfél előtt 10 másodpercel...azt hiszem először esett meg, hogy németül hajtottam végre ezt a "feladatot", de remélem nem utoljára...:-D

És ekkor már mindenkinek a kezében volt egy pohár...eetleg üveg pezsgő, és a vendégek odajöttek hozzánk, és megköszönték, hogy itt lehetnek, és hogy együtt csúszhattunk át a 2011-es évbe.

Óriási érzés volt, odalépett hozzám a vendég, de nem egy, hanem nagyon sok, és nem az alapvető, megköszönöm a vendéglátást, és minden zsír-király szöveg hangzott el, mint egy sablon...

A legtöbb, kezetfogott, a szemembe nézett, és elmondták, hogy örülnek, hogy itt vagyok ebben a vendéglőben, és jól csinálom, amit csinálok, és maradjak ilyen...Sokan megöleltek, a nők még puszit is adtak...mondjuk valaki nemes egyszerűséggel, csak belecsípett a seggembe...:-D Gondoltam, ő így fejezi ki, hogy elégedett a kiszolgálással...:-D

Ezek után kimentünk, és megnéztük azt a tűzijátékot, amit a főnök fia vásárolt meg, kb. 700 euro (kb. 192,500 Huf) értékben december eleje óta...rakéták, petárdák, akkuk, és mindenféle világító, pörgő dolog...Szép volt.

Kiválasztottam egy rakétát, és miközben meggyújtottam, és szállt...majd szemet gyönyörködtető fényeket játszott, gondolatban otthon jártam...VELETEK buliztam.

Na, de ezek után visszamentünk az étterembe, és az  "ereszd el a hajamat" újra indult...:-D Hajnalban, valamikor 4-kor értem haza, és arra gondoltam...7 óra mulva, már megint tele az étterem, mert ebédre minden helyet lefoglaltak...

Hát így telt el a 2010-es év szilvesztere, de nagyon tetszett...:-D

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr622589307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atalanté 2011.02.08. 16:28:54

Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkapott a nevetés!!!!:) Azért örülök, hogy ilyen jól sikerült a party!
süti beállítások módosítása