HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Lottó...

2010.10.11. 02:09 Coller Blogger

Sziasztok odahaza!!!

A sokadik fenyegető levél után úgy döntöttem...folytatom a blogot...:-D


Ahogy azt a cím is mutatja, egyik "szenvedélyem", vagy sokkal inkább álmom, a lottó a téma, de mielőtt a lényegre térnék...

Nem tudom Magyarországon hogy is megy ez, de itt, ha te lottózót akarsz nyitni, akkor csak annyi a dolgod, hogy keresel egy megfelelő épületet, aminek a bérleti díját te fizeted. Minden reklámot, gépeket, beszerelést megkapsz az itteni Szerencsejáték ZRT-től, aki még a rezsibe is beszáll, mivel az ő haszna gyarapításának érdekében üzemelteted a gépeket...
Van egy próba idő, egy bizonyos elvárás, és ha megfelelsz az elvárásnak, vagyis elegendő szelvényt tudsz értékesíteni, akkor megmaradsz...Fizetést kapsz, adót fizetsz, van munkád...ennyi.

A lakóhelyemtől nem messze van (VOLT!!!) egy ilyen lottózó.

Azokon a napokon mikor szarul ébredtem, és gondoltam, lehet ez még rosszabb is...mondjuk elkapnak jegy nélkül a villamoson...az volt a menet, hogy mivel a kis lottózó közvetlenül a villamos megálló mellett van, betértem, vettem lottót, majd a visszajárót érmékben kértem, így volt apróm jegyre, meg egy esélyem, hogy nyerjek...

Kettő héttel ezelőtt sem volt ez másképp...kicsit elaludtam, de miután zuhanyzás közben fogat mostam, és turbó gyorsaságban felöltöztem, rohantam a villamosra, de a liftben észrevettem nincs apróm...Persze semmi gond...lottózok.Kértem egy gépi lottót, és kézzel is töltöttem lottót, fizettem, elértem a villamost jegyet is vettem, minden rendben volt...

Eljött a lottóhúzás estje, munka után nézem a neten, hogy 3-asom van!!!Király!!!
Ráadásul, egy akció keretében, ha van legalább 3 találatod, akkor a szelvényed részt vesz egy sorsoláson, amit ha kisorsolnak 1 millió euró a tied...

Kicsit fáradt voltam, lepilledtem anélkül, hogy állítottam volna ébresztőt...Természetesen elaludtam, de felriadtam. Rohanok a villamosra, megint apró nélkül,  jegykiadó messze van, na de semmi gáz kiváltom a nyereményem, ami kb. 10 euró, és jó világ van...

Így lett. A srác fizetett, én aláírtam a szelvényt, hogy 12 biztonsági ember kíséretében átvettem ezt a hihetetlen összeget...:-D

Miközben írtam, láttam a szemem sarkából, jön a villamos....Gyorsan befejeztem az autogramot, és nyomááááááááááááááááásssssssssssss....

Már a munkahelyen voltam mikor beugrott, a szelvényt ott hagytam.Tűnődtem mit tegyek?Ha visszamegyek, és nem akarja vissza adni a szelvényt úgysem fogja...ennyi.

Meg mennyi az esélye, hogy éppen mondjuk az én szelvényemmel nyer az utólagos sorsoláson?!Kevés.

Három napra rá, a sorsolás után, sietek apró nélkül a lottózóba, de senki nincs ott...nem hogy ember, de az egész bezárt slussz...a faszit azóta sem láttam..
Se egy gép, sem egy bútor...semmi.

Ennek már bizony 10 napja, szóval a gondolat, hogy biztos festenek, már nem segít...:-(

Nem akarom megtudni mi történt...csak remélni tudom, nem az én szelvényemmel nyugdíjazta le magát az ipse....:-)

Ha tiszteletemre, mivel tuja hogy magyar vagyok, megtanul az egymillióból magyarul kicsit, és egy óriási csoda folytán most ezt olvassa...innen üzenem neki...SZEMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉT!!!!!!!!!!!!!





 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr592361932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása