HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

November 27-e...

2010.12.06. 12:19 Coller Blogger

:-D

Ahogy a dátum mutatja, kb. 1 hete történt, mikor egy szombati napon, természetesen teltház volt, de volt egy 8 fős társaság, akik a magyar vonalat erősítették...ugyanis Aladics László barátomnak születésnapja volt, és egy vacsora keretében eljöttek hozzánk ünnepelni, ahol az a megtiszteltetés ért, hogy én szolgálhattam fel...:-D

Jó volt, mert nem volt az a sablonos szöveg németül..."parancsol esetleg még egy italt, esetleg valami mást?"...Nem. Magyarul beszéltünk, megkérdeztem, "iszó mégegyet?" "Valaki egy fröccsöt?"  :-D

Ahogy az idő telt, a vendégek fogytak, és elkapott a boogie-hangulat...:-D

Odaléptem a főnökhöz, és kérdeztem, hogy ha éjfél körül végeznék, megoldható lenne-e, hogy lelépjek, kicsit előbb...Erre azt mondta, semmi gond, ezt a forgalmat elbírják, és üljek le a társasághoz, rendeljem meg a kajám, igyak egy sört, vagy amit akarok, és mehetek...:-D

Kb. 3 perc elteltével megjelentem egy kör úzóval az asztalnál, koccintottunk a szülinaposra, majd helyet foglltam, egy sörrel...

Rövid idő elteltével, a  főnök személyesen hozta ki a vacsorámat az asztalhoz...:-D

Ez kb olyan, mint ha a HRK-n a Csontos tárazna be a járőrnek, vagy kitakarítaná a kocsit szolgálat után...:-D

Ettünk, ittunk, Laci fizetett, majd autóba ülünk, és irány a disco...Volt egy party, ahol 80-as 90-es évek zenéit nyomadták...Eleinte, kicsit gyengének indult a buli, de aztán a sokadik dupla Jager után, még táncra is perdültünk, nem kicsit, hanem nagyon...

Volt permetező tánc, meg minden amit ilyenkor elő szoktam adni. :-D

Hajnalban értünk haza valamikor, és másnap a 11:30-as nyitás helyett, beértem délre taxival, de 20 perc után mondta a főnök, jobb ha hazamegyek, mert nagyon szarul nézek ki...szóval csak este 5-re mentem dolgozni, de igazán formában csak hétfőn voltam...

Nagyon jó buli volt, jó társasággal, és ha jól emlékszem képek is születtek, a disco azthiszem az E Strasse nevet viseli, de lehet ez csak az utca neve volt...:-D

Azthiszem Szilveszterig csak pihi, meg gyümölcslevek...:-D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr342496759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása