HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Megint hétfő

2010.08.24. 09:07 Coller Blogger

Dolgoztam hétfőn, pedig nem volt nagy forgalom...kb. annyi lehetett a tennivaló,hogy reális képet kapjatok, mint egy átlagos hétfőn azon a munkahelyen, ahol 2009. február 28-ig dolgoztam...ugye értjük. :-D Annyi hogy itt nem a DDG-579 törte meg a csendes sziesztát, hanem egy-két betévedő vendég...:-D

Ez teljesen egy korábbi munkahely munkanapjárara hasonlított...Dumáltunk a munkatársakkal, zenét hallgattam, finomat ettem ittam, kicsit dolgozgattam, és még fizettek is érte...:-)

Ha jól belegondolok, szbadnapnak megfelelő nap volt, kedden pedig szabadnapos vagyok...

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr802243052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisszatócs 2010.08.24. 14:21:45

"...Na de kelni kell, kanyarog a kifli
A vaj alatt, enni kell.
Tej a tűzhelyen, menni kell,
Lenni kell..."

jah és valamire nagyon emlékeztet a blog címe... köhöm köhöm... de ennek ellenére tetszik:)
süti beállítások módosítása