HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Durva baleset...

2010.11.01. 23:56 Coller Blogger

Hali Mindenki!

 

Újra írok, tudom hanyagoltam a blogot, de jobb később mint soha!

Amint a cím is mutatja, nem minennapi dolog történt, de nem is húzom az időt...

Szóval, mivel a precíz német vendég olyan, mint bárki más...azaz nem szeret koszban enni, ezért a napi takarítgatás mellett, kb. havonta egyszer van egy mindent átfogó nagy takarítás, ablak pucolás, és egyebek...

Ez korai kelést jelent, amit útálok, és nyűgös vagyok, és a főnökasszonnyal kezdeni a reggelt...hááát...:-D

Vele az a baj, hogy olyan, mint aki speed-et szed, ha munkáról van szó, én meg mint Pató Pál úr..., na de csak reggel, amúgy ha nem pörögnék mint a kemotokszos-légy, már nem lennék itt...:-D

Szóval elindult a reggel, kimostam a csípákat, és mentem a villamosra...

Reggel 7:30...és én már az étteremben vagyok...ez a durva, nem a faláb!!!Hiszen 7 órával korábban mentam haza...

Kávé, kicsi beszélgetés, és nekiálltunk a melónak.Én a bárt, és az ott található hűtőket takarítottam ki, majd az üvegpolcos bárszekrényt, ahol a kb. 200 poharat is lepakoltam, és elmostam, majd mindent visszapakoltam katonás rendbe...éppen elégnek éreztem.

A főnökasszony ez idő alatt kívül-belül lemosta az ablakokat, a melléhelységeket, a padlót, virágot öntözött, meg ki tudja még mit csinált...:-D

10 óra után nem sokkal, láttam mindjárt végzünk mindennel, de király...lett volna.

Ekkor a csajszi oda állt a bár mellett lévő szekrényhez, megfogta, és kérte, hogy toljam már el, mert ezt ő nem bírja...

Hát, erre én a tökös magyar legény, fogtam, és reflexből elkaptam ott a szekrényt ahol ő megfogta, és ekkor jöttem rá ( kicsit későn!!!), hogy az a szekrény, igazából 2 szekré0ny, ami egymásra van téve, és én csak a felsőrészét kaptam el...a főnökasszony meg ott állt előtte...

A felső rész, egy olyan polcos szekrény, amin tányérak, 7 decis piásüvegek, mint pl. Jack Daniels, Grenadin, Tequila, Gin, és még sok más foglal helyet...meg a cd lejátszó, fax, telefon, és a durván drága, érintőképernyős kasszagép is...

Gondolom sejtitek...

Minden összedölt, semmi nem maradt épen, és a nem csekély anyagi kár mellett, a főnökasszony fejét szétbombázták az üvegek.Bedagadt a feje, lila-kék foltok keletkeztek a fején...letört elöl a foga, és ahogy az a röntgenből kiderült, eltört az orra...November 3-án műtik, mert volt már eltörve az orra, és azt mondták nem lesz egyszerű...

Szerintem jobban megijedtem, mint ő...olyan rossz volt látni.

Nem vagyok az az erőszakos ember, nem bántok senkit, kerülöm a hülye helyzeteket, nem kenyerem az erőszak...Erre (még ha véletlenül is), olyan embert "bántok" aki tök kedves, rendes velem...Nagyon rossz érzés volt, és még marad is egy darabig.

A legmeglepőbb, hogy a főnöknek, meg neki is az volt az első szavuk, mikor látták, hogy megvisel a dolog, meg a bűntudat, hogy semmi bj, semmi nem történt, lehetett volna rosszabb is, bárkivel előfordulat, meg ilyenek...de így is gondolták.

Egy hangos szóváltás nem volt, sem egy gyilkos tekintet, semmi...

Mikor már 99%-a kész volt a takarításnak, akkor a szekrény miatt, jött még 2 óra hossza sikálás...Élveztem...:-D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr102414933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása