HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Kicsi a Világ...

2011.02.08. 21:41 Coller Blogger

Helló Mindenki!

Itt a folytatás...express...:-D

Még decemberben volt, hogy járt nálunk egy házaspár, akik igen elégedettek voltak, mint mindenki más...:-D, és ezért a csóka, feltette a kérdést, hogy 20-25 fő részére lebonyolíthatna-e egy vacsorával egybekötött összejövetelt...

Mondom semmi akadája, adtam neki egy étlapot, névjegyet, és mondtam neki, ha tudja már hogy, és mit szeretne, akkor jelentkezzen, és megbeszélünk mindent, de a legjobb lenne, ha eljönne személyesen...

Január közepén, megjelent a pasi, és mondta, hogy ő volt aki foglalt 20-25 főre, és most csak az időpont biztos, de akkor lefixálhatjuk, ha van időm...

Egyedül voltam, volt 5-6 asztalom, kértem legyen türelemmel, rögtön jövök...

Hoztam a könyvet, és kérdeztem mikor lenne az összejövetel, odalapoztam, kérdeztem hánykor jönnének, beírtam...kérdezem milyen névre lesz a foglalás...

Azt mondja, hóóó, hát jobb lesz, ha Ő maga írja le, mert ez egy magyar név, és nem egyszerű...mondom neki németül, rendben csak tessék...:-D

Leírja, Hajdú-Tóth Sándor....Fogom a könyvet, ránézek, majd magyarúl...

- Rendben Sanyikám, akkor ahogy megbeszéltük, minden rendben lesz...:-D

Volt egy 2 másodperc szünet még felocsudott...:-D

Kénytelen vagyok, szó szerint idézni...reakció...

- Ne bazd, meg...Magyar vagy??? :-D

Mondom neki az. Ebben a pillanatban belépett az Operett házban dolgozó, egyik csaj ismerősöm, aki meg aradi...

Köszönt, kérdezte mi újság Feri...:-D Persze magyarúl...:-D

A csóka ott ledobta a láncot...azt mondja, itt mindenki magyar??? :-D

Majd, mondtam, ennek örömére menjünk a pulthoz, és igyunk egyet erre a találkozásra, és így is tettünk...az úzó, nem ért fel egy madarasi pálinkával, de nem is az volt s lényeg...:-D

Tehát, kicsi a világ...:-D

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr402647844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chicagoi 2011.02.08. 22:42:22

Eddig ez a legjobb bejegyzésed. Lassan indul, de utána üt rendesen.:)

ui: nem kötözködni akarok, de a csikériai házi pálinkánál nincs jobb. :)

Coller Blogger 2011.02.08. 23:37:33

Köszi Gyuka!
Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D
süti beállítások módosítása