HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Negyed évszázados lettem...:-D

2010.12.06. 11:39 Coller Blogger

Halló Mindenki...:-D

Már többször kérvényeztem...és nem tudom miért nem lehet október 29-én is egy nemzeti ünnepet tartani? Az én születésnapom nem jelent semmit? :-D

De a viccet férretéve, a 25. születésnapomat ünnepeltem...munkával, itt Drezdában.

A második drezdai születésnapom volt ez, és nagyon jó volt, még annak ellenére is, hogy dolgoztam. Már idejövetelem elején kiszedték belőlem a főnökék mikor szüledtem, és készültek...:-D

Volt finom, a Mama álltal készített sütemény, amit nem tudom hogy hívnak, de nagyon finom volt...

Az egyetlen dolog ami hiányzott a fényképezőgépem, így nem tudtam megörökíteni, milyen arcot vágtak a főnökék Halász Judit klasszikus "Boldog Születésnapot" című számához. :-D

Bontottunk pezsgőt, illetve, kaptam sok-sok csokit, parfümöt, egy atom jó pulcsit, meg egy 40 Eurós vásárlási utalványt...amit még nem vásároltam le, mert nem jutottam el a Kaufparkba...

Illetve, nagyon jó érzéssel töltött el a sok levél, iwiw-en, a facebookon, animációs képeslapok...Jó volt tudni, a család, barátok, és a sok haver, régi ismerős gondol rám.

Utólag is mindenkinek köszönöm! :-D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr422496688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása