HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

December 29...:-D

2011.01.11. 01:11 Coller Blogger

Halló mindenki!

Hát, újra itt...

A sokadik fenyegető levél után, és a látogatottságra való tekintettel, na meg saját magam döntéséből...folyt. köv. ...:-D

Kicsit lemaradtam, de ígérem, ma délutánra, behozom a lemaradást...:-D

Szóval december 28-án szabad voltam, de a decemberi hajtás annyira kiszívta minden energiám, mint annak idején a madarasi 3 napos party a kínaiban, amire ha emlékeznék, biztosan a mai napig emlegetnék...:-D

Szóval, a karácsonyi dili után pihentem, és csak pihentem...

Másnap 29-én, frissen, fitten jelentem meg az étteremben. Jó kedvem volt, pihenten kortyolgattam a reggeli kávét a főnök társaságában, mikor valamilyen okból felmerült a posta, vagy a levelezés téma, már nem is tudom...

Ebben a pillanatban, felpattant a főnök a székről, és közölte jött nekem valami levél tegnap, csak nem voltam itt, de majd mindjárt odaadja...

Na mondom, csodálatos, korán reggel cseszeget az APEH, vagy esetleg valami eszetlen reklám, vagy tudom is én mi....De miért az étterem címére jön nekem levél, mikor nekem van saját címem?

Ebben a pillanatban átadott egy közepes méretű, bélelt borítékot a főnök, ami Magyarországról érkezett...:-D

Nézem a feladót...majdnem dobtam egy hátast...:-D

Tavaly stoppal sikerült Prágától eljutnom Budapestig egyetlen autóval...egy magyar család volt olyan kedves, és az autópálya melletti pihenőnél felvettek, és hazáig fuvaroztak, és nagyon önzetlenek voltak!

Persze telefonszám csere, és iwiw-es kapcsolat felvétel következett, majd augusztus lehetett, amikor ismét találkoztunk, de már Drezdában...

Szóval a lényeg, mivel csak a munkahelyem címét tudták, így oda küldtek nekem egy levelet, és 3 DVD-t, ami tele van Tankcsapda viedeóklippekkel, és koncertfelvételekkel...:-D

Mivel tudom, hogy olvassák, illetve olvassátok, így köszönöm nektek itt is így utólag, és remélem, ha Drezdában jártok, találkozunk! :-D

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr752575703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása