HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Meglepetés!!!

2010.09.16. 15:34 Coller Blogger

Ismét itt vagyok...energival telve, eddig jól telik a nap!:-D

Reggel be mentem dolgozni, azaz nem is reggel, hanem 11 óra magasságában, és már akkor volt 2 vendégünk, pedig 11:30-kor nyitunk hivatalosan, de a két vendőg visszajáró törzsvendég, ezért ennyi kedvezményt ők kaphatnak...:-)

Mondtam nekik, hello-szia-szevasztok, mizu a futrinka utcában...? :-D

A párocska egy idős német pár...a papi Péter, a mami pedig Martina....

Mindketten kedvesek, de Martina beteg, nem tudom hogy nevezik azt a betegséget, mikor a memóriád nem működik jól, tudja hogy hívják, meg a fontos dolgokat, de például, ha kávét iszik, tesz bele cukrot, kicsit beszélget, és nem tudja hogy tett-e cukrota kávéba, vagy a férje mondja, hogy elmegy wc-re, mindjárt jön...visszaérkezik, és 10 perc mulva nem tudja, hogy a férje volt-e wc-n...De nem komoly, jó arc:-)

Ő az a vendég, akinél nem lehet rendelést elrontni, bármit rendel, mire kész van, elfelejti mit rendelt...:-D Neki bármit eladhatok, de persze mindig azt kapja amit rendel!

Péter más, szellemileg friss, és jó kondiban van.Képzeljünk el egy 65 év körüli 180 cm magas papit, akinek a hegymászás a hobbija!!!

Egyetlen baja, hogy nagyon sokat beszél, és mikor ott van. és van rajta kívül 15 vendég, akkor is csak beszél, és nem tudom neki azt mondani, most nem érek rá, mert megbántanám...

A lényeg, hogy beszélgettünk, elmondtam magyar vagyok, és a magyar enszíájesznél dolgoztam korábban...Teljesen meglepődött.(...nem is értem miért??? :-D )

Egy beszélgetés alkalmával, kérdezte hol jártam a világban, és mondtam neki hogy a hazámon kívül, Horvátországban voltam, de az egy 1 hetes osztálykirándulás volt még 2003-ban talán és a 168 órából (1 hét...:-D ), megvan kb. 40 óra, mert csak a tengerből nem ittunk, amúgy mindent amiben alkohol volt...:-D

A másik Dájcslánd, ugye, de ennyi.

Kérdezte hova szeretnék eljutni, és poénból mondtam neki hogy a Karib-szigetekre, mert ha nem jön össze a pincérkedés, akkor ott szeretnék kalóz lenni...:-D

Nevetett, nem is beszéltünk többet erről...

Aztán ennyi hónap elteltével, ma délelőtt odajött hozzám, tisztelgett, majd felszólított álljak szépen!

Levertem neki a vigyázt, és erre ő elővett a háta mögül egy csomagot, mikor megpillantottam, azt hittem egy kép, de nem az volt.

Elmondta, hogy nagyon jól csinálom amit csinálok, és hálájuk jeléül, fogadjam tőlük sok szeretettel ezt a kis apróságot...tudja, hogy szeretnék a Karib-szigetekre eljutni, de előbb ismerjem meg a történetét, és a szigeteket...

Mondta botsam ki a csomagot, és láttam hogy egy csodálatos könyv van a csomagban a szigetvilágról...Hihetetlenül meglepett, mert nem vártam hogy így meglep.

Elmondta, hogy ő az információt adja, de az útra a lóvét nekem kell összeszedni, ami 2 főre 1 hétre, teljes ellátássl 6500 Euró...

Nagyon örültem, szép a könyv, de hallva az út árát...azt hiszem marad a könyv, és az álmodozás...:-D

 

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr312300626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása