HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Egy felejthetetlen hiba...

2011.02.08. 21:23 Coller Blogger

Helló mindenki!

Újra itt, ismét csak késtem kb. 1 hónapot, de ez a jó ebben a kötetlen műfajban, hogy akkor írok, mikor akarok...iletve, mikor időm van.

Most van, így nekiállok...

Ha be akarom tartani az időrendet, akkor még január a téma, méghozzá 2-a.

Örültem, hogy lement a decemberi dili, meg a nagy január elsejei ebédeltetés, és gondoltam végre csökkentett üzemmúdra válthatunk, mint a Windows 95...:-D

Néztem a nagy foglalós könyvünket másodikán délben, és örömmel tapasztaltam, hogy kereken 60 fő foglalás van csak feltüntetve, ami így a 2011-es év első vasárnapján, még kevésnek is mondható, de gondoltam az emberek kiadták a sok lóvét karácsonykor, meg szilveszterkor, és ezért van ez így...

Mondtam is a főnöknek, ma időben zárunk.

Eljött a 17 óra és már topzódtak a népek az ajtó előtt...kinyílt az ajtó, és özönlött be a sok ember...

Egy Forma-1-es autó gyorsaságával vágtam elébük, és köszöntöttem őket, és feltettem a klasszikus kérdést...

- Milyen névre foglaltak?

Mondták sorba, de egyet sem találtam a könyvben...mondom biztos, hogy erre a névre, vagy ebbe az étterembe? :-D

Nem estem kétségbe, voltak vagy 20-an összesen, kicsit tologattam az asztalokat, és mindenki kapott helyet...De jött a következő hullám...és a történet ugyanaz...

Na, mondanom sem kell, kicsit becsúszott a Sport-szelet, mert nem tudtam hova tenni az embereket...jött a főnök, a főnökasszony...Mi lehet a baj...???

Aztán rájöttem, hol a probléma...ugye ez 2011. január 2-a, a foglalások a 2011-es könyvben vannak...60 fő, nem több.

Igen ám, de a 2010-es könyvben a 2011-es év első hete még benne van, és abba a könyvbe is felvettünk vagy 150 fő foglalást 2-ára...csak azt senki nem nézte meg, én sem...

Volt szaladgálás, a pincéből hoztunk még fel asztalokat, székeket, de nem volt elég, és a mellettünk lévő "Pap-Lakot" is kirámoltuk, a templom mellett...:-D

Épp hogy mindenkinek jutott egy hely, de szétszedtek minket a vendégek, mert ugye 3-an 60 főre készültünk, nem 200-ra...:-D

Nem egy séta galopp volt...személy szerint szerintem többször is megdöntöttem a 100 m-es sprint világrekordját, de sajnos nem hitelesítette senki, és lehet a 4-5 kaja a kezemben kizáró tényező lett volna...:-D

Megcsináltuk, minden kiment, mindenki megkapott mindent...időben, annak ellenére, hogy nem készültünk.

Munka után leültünk egy asztalhoz, a főnökkel...még mindig verejtékeztünk, és csak annyit mondott...

...elfelejtettem.

Mondom, mit?

...tavaly, ugyanígy jártunk...:-D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr662647801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása