HTML

Coller vs. Dresden

Azoknak, akiket érdekel mi történik velem idekint...családnak, barátoknak, és a sok havernak....

Friss topikok

  • Szappanbubi: Ez a kedvencem... :-) Köszönöm!!! (2011.05.08. 21:10) Otthon jártam...50%-50%
  • Coller Blogger: Köszi Gyuka! Ezt a csikériai pálinkás dolgot leteszteljük nyáron...:-D (2011.02.08. 23:37) Kicsi a Világ...
  • Atalanté: Mikor azt olvastam, hogy Furkó Ferkónak kellett hazavinnie,mert a lábadon nem bírtál állni, elkap... (2011.02.08. 16:28) Szilveszter :-D
  • Atalanté: Nem gondoltad komolyan, hogy lezárod!? Ugye??? Most kezdtem rákattanni! :) (2010.12.28. 13:41) Karácsony?
  • Chicagoi: első. :) (2010.12.06. 13:33) November 27-e...

Linkblog

Keresztelő...

2010.10.11. 12:28 Coller Blogger

Hali Mindenki!!!

Hétvégén ismét teltház volt, de gondolom ezt mondanom sem kell, minden hétvége ilyen...

A dohányzó teremben volt egy 20 fős társaság, akik visszajáró vendégek, ismerjük egymást...

Felvettem az italrendelést tőlük, majd a pultban kitöltötem az első kört, ami ráfért a 40-45 cm átmérőjű tálcára, a többit gondoltam a második körben...

Kezemben a tálcával osztom a piákat, már rég óta nem teszem le a tálcát az asztalra, hanem egy kézzel tartom alulról, a másikkal pakolok, osztom a poharakat...

Relatív közel kell álljak a vendégekhez, mert amúgy nem érem el az asztalt...ilyenkor látom a rémületet az arcokon, hogy "áááááá" mindjárt leönt a balfasz pincér...de nem!

Mikor látom, hogy a vendég rémülten néz, be van fosva, akkor rádobok egy lapáttal...:-D

Elkezdek mesélni egy történetet, miszerint menetrend szerüen minden nap leejtek egy tálca italt...ma még ez nem történt meg...:-D De ne aggódjanak, rutinos vagyok...ez az első napom..:-D

Erre vagy befosnak méginkább, vagy oldódnak, és jót nevetnek, de 99 %-ban röhögnek, mint állat, és nézik a hozzám legközelebb ülő rémült arcát...:-D

Visszatérve a társasághoz, már csak 3 nagy sör, és két nagy spéci volt a tálcámon...(spéci, a kóla-fanta keveréke, próbáljuk ki!)

Állok a két vendég között, szeretnék letenni egy piát, erre a mellette ülő minden előjel nélkül felugrik, ezzel megbillentve a tálcát, és a 3 sör, 2 spéci maradéktalanul belehull szeretett férje nyakába...telitalálat...:-D

Egy pillanat néma csend...majd kereső kezek kutatnak a táskában...gondoltam zsebkendő, szalvéta, egyebek kerülnek majd elő...de nem.

Ugyanabban a pillanatban 3 irányból, 3 vaku villant és mindenki a pórul járt férjet örökítette meg...:-D

Kitört a röhögés, a csaj elnézést kért...elsősorban tőlem, majd a férjétől, mert nem én  voltam a hibás...legalábbis nem teljesen....:-D

A pasi hazament, átöltözött, és ment a buli tovább...azóta, hivatalosan is keresztapa lettem...:-)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coller-vs-dresden.blog.hu/api/trackback/id/tr702362644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása